မဂၤလာဦး မွတ္တမ္း

အဲ့ဒီ့ေန႔က

သူ ဂါဝန္ျဖဴေလးနဲ႔ လွလို႔

ကၽြန္ေတာ္က ကို႔ယို႔ကားယား

မလုိက္ဖက္ေပမယ့္

ႏွစ္ေယာက္လံုးေပ်ာ္လုိ႔…..။

အဲ့ဒီ့ေန႔က

တစ္ခါမွ မစီးဖူးတဲ့ ကားျဖဴေလးနဲ႔

ေနာက္ခန္းထဲမွာေပါ့

Air Con ဖြင့္ထားေပမယ့္

ႏွစ္ေယာက္လံုး ေခၽြးေတြနဲ႔….။

အဲ့ဒီ့ေန႔က

ခပ္သြက္သြက္ သြားတတ္တဲ့

သူေရာ ကၽြန္ေတာ္ေရာ

ခန္းမထဲဝင္ဖုိ႔

ႏွစ္ေယာက္လံုး ခ်ိတံုခ်တံု….။

အဲ့ဒီ့ေန႔က

တခါမွ မျမင္ဖူးတဲ့ လူတခ်ိဳ႔

လာႏႈတ္ဆက္ၾကေတာ့

ဘာလုပ္ရမွန္းမသိ

ႏွစ္ေယာက္လံုး ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္….။

အဲ့ဒီ့ေန႔က

အျမဲတမ္း ရွပ္ျပာျပာသူနဲ႔

ခပ္ေပါေပါ ကၽြန္ေတာ္

မၾကံဳစဖူး ထူးထူးျခားျခား

ႏွစ္ေယာက္လံုး တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္….။

အဲ့ဒီ့ေန႔က

မွတ္မွတ္ရရနဲ႔ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္

သူ႔မိဘ ကၽြန္ေတာ့္မိဘ

တစ္ျပိဳက္တည္းကန္ေတာ့ရင္း

ႏွစ္ေယာက္လံုး မ်က္ရည္ကိုယ္စီနဲ႔…..။

အဲ့ဒီ့ေန႔က

ကပ္ေစးနဲ သူနဲ႔

ႏွေျမာတတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္

ၾကိဳးတားသူေတြ ေငြေပးရေတာ့

ႏွစ္ေယာက္လံုး မဲ့တဲ့တဲ့…..။

အဲ့ဒီ့ေန႔က

ကိုရီးယားကားၾကိဳက္တဲ့ သူနဲ႔

ေဘာလံုးပြဲၾကိဳက္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္

၇နာရီခြဲ အိပ္ယာဝင္ျပီး

ႏွစ္ေယာက္လံုး …………………….။

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati

Leave a comment

Join Free