AIR KBZ Flight K7- 242/243 သည္ဟဲဟိုးၿမိဳ႕မွ သံတြဲ ၿမိဳ႕သို႔ အဆင္းတြင္ လမ္းေခ်ာ္ သြားခဲ့ေသာ္လည္း ခရီးသည္တစ္ စံုတစ္ေယာက္မွ် ထိခိုက္မႈမရွိခဲ့ ေၾကာင္းသတင္းရရွိသည္။
ေျပးလမ္း အရွိန္လြန္ျခင္း ေၾကာင့္ ေလယာဥ္၏ေရွ႕ဘီးက်ိဳး သြားခဲ့သည္ဟု ေလဆိပ္လံုၿခံဳေရး တာ၀န္ခံတစ္ဦးက ေျပာၾကား သည္။ ခရီးစဥ္မွာရန္ကုန္-ေညာင္ ဦး-ဟဲဟိုး-သံတြဲ ခရီးစဥ္ျဖစ္ရာ ဟဲဟိုးမွ သံတြဲသို႔ဆိုက္ေရာက္အ လာတြင္ ျဖစ္ပြားျခင္းျဖစ္သည္။ ေလယာဥ္ေပၚတြင္ ခရီးသည္ ၅၂ဦးပါရွိကာ ၃၀ေက်ာ္မွာႏုိင္ငံ ျခားသားခရီးသည္မ်ားျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ ေလယာဥ္အား ထိန္း သိမ္းႏုိင္သည့္အတြက္ ႏုိင္ငံျခား သားခရီးသည္မ်ားက ေလယာဥ္ မွဴးအား လက္ဆဲြႏႈတ္ဆက္ကာ ခ်ီးက်ဴးခဲ့သည္ဟု ယင္းတာ၀န္ခံ ကေျပာသည္။ ေလဆိပ္အနီးေန ထိုင္သူ ေဒသခံတစ္ဦးကမူ ““ေလ ယာဥ္ဆင္းလာၿပီးေတာ့ေဖာင္းေဖာင္း ေဖာင္းဆိုတဲ့ အသံ ၃၊၄ခ်က္ ေလာက္ၾကားလိုက္ရတယ္၊ေနာက္ ေတာ့မွ ေလယာဥ္ေျပးလမ္းေခ်ာ္ သြားတာလို႔ သိလိုက္ရတာ””ဟု ေျပာသည္။ သံတြဲေလယာဥ္ကြင္း မွာ ေပအရွည္ ၈၀၀၀ရွိၿပီး ဆင္း သက္သည့္ ေလယာဥ္မ်ားအေန ျဖင့္ ေျပးလမ္းအစအဆံုးအသံုးျပဳ ပါက လုံေလာက္သည့္ ေျပးလမ္း အရွည္ဟု ေလဆိပ္၀န္ထမ္းတစ္ ဦးကေျပာသည္။ ေလယာဥ္ကို အရွိန္သတ္လုိက္သည့္ သဲပံုမွာ မၾကာေသးမီရက္အနည္းငယ္ကမွ ပံုထားျခင္းျဖစ္၍ ယခုသဲပံုရွိေန ျခင္းေၾကာင့္အႏၱရာယ္ေလ်ာ့နည္း သြားရသည္ဟုလည္း လံုၿခံဳေရး တာ၀န္ရွိတုိ႔က သံုးသပ္ၾကသည္။ ေလယာဥ္ေျပးလမ္းေခ်ာ္ျခင္းေၾကာင့္ ေလဆိပ္ ပံုမွန္လုပ္ငန္းမ်ား ထိ ခိုက္ျခင္းမရွိပဲ သံတြဲေလဆိပ္သို႔ ဆင္းသက္လာရန္ရွိသည့္ ခရီးစဥ္ မ်ားပံုမွန္အတိုင္း ဆင္းသက္ႏုိင္ မည္ဟု သိရွိရသည္။
Hot New Weekly မွ ကူးယူေဖာ္ျပမိပါသည္။
ေျပးလမ္း အရွိန္လြန္ျခင္း ေၾကာင့္ ေလယာဥ္၏ေရွ႕ဘီးက်ိဳး သြားခဲ့သည္ဟု ေလဆိပ္လံုၿခံဳေရး တာ၀န္ခံတစ္ဦးက ေျပာၾကား သည္။ ခရီးစဥ္မွာရန္ကုန္-ေညာင္ ဦး-ဟဲဟိုး-သံတြဲ ခရီးစဥ္ျဖစ္ရာ ဟဲဟိုးမွ သံတြဲသို႔ဆိုက္ေရာက္အ လာတြင္ ျဖစ္ပြားျခင္းျဖစ္သည္။ ေလယာဥ္ေပၚတြင္ ခရီးသည္ ၅၂ဦးပါရွိကာ ၃၀ေက်ာ္မွာႏုိင္ငံ ျခားသားခရီးသည္မ်ားျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ ေလယာဥ္အား ထိန္း သိမ္းႏုိင္သည့္အတြက္ ႏုိင္ငံျခား သားခရီးသည္မ်ားက ေလယာဥ္ မွဴးအား လက္ဆဲြႏႈတ္ဆက္ကာ ခ်ီးက်ဴးခဲ့သည္ဟု ယင္းတာ၀န္ခံ ကေျပာသည္။ ေလဆိပ္အနီးေန ထိုင္သူ ေဒသခံတစ္ဦးကမူ ““ေလ ယာဥ္ဆင္းလာၿပီးေတာ့ေဖာင္းေဖာင္း ေဖာင္းဆိုတဲ့ အသံ ၃၊၄ခ်က္ ေလာက္ၾကားလိုက္ရတယ္၊ေနာက္ ေတာ့မွ ေလယာဥ္ေျပးလမ္းေခ်ာ္ သြားတာလို႔ သိလိုက္ရတာ””ဟု ေျပာသည္။ သံတြဲေလယာဥ္ကြင္း မွာ ေပအရွည္ ၈၀၀၀ရွိၿပီး ဆင္း သက္သည့္ ေလယာဥ္မ်ားအေန ျဖင့္ ေျပးလမ္းအစအဆံုးအသံုးျပဳ ပါက လုံေလာက္သည့္ ေျပးလမ္း အရွည္ဟု ေလဆိပ္၀န္ထမ္းတစ္ ဦးကေျပာသည္။ ေလယာဥ္ကို အရွိန္သတ္လုိက္သည့္ သဲပံုမွာ မၾကာေသးမီရက္အနည္းငယ္ကမွ ပံုထားျခင္းျဖစ္၍ ယခုသဲပံုရွိေန ျခင္းေၾကာင့္အႏၱရာယ္ေလ်ာ့နည္း သြားရသည္ဟုလည္း လံုၿခံဳေရး တာ၀န္ရွိတုိ႔က သံုးသပ္ၾကသည္။ ေလယာဥ္ေျပးလမ္းေခ်ာ္ျခင္းေၾကာင့္ ေလဆိပ္ ပံုမွန္လုပ္ငန္းမ်ား ထိ ခိုက္ျခင္းမရွိပဲ သံတြဲေလဆိပ္သို႔ ဆင္းသက္လာရန္ရွိသည့္ ခရီးစဥ္ မ်ားပံုမွန္အတိုင္း ဆင္းသက္ႏုိင္ မည္ဟု သိရွိရသည္။
Hot New Weekly မွ ကူးယူေဖာ္ျပမိပါသည္။
Leave a comment